Adaptació del MAST15 al MAST21

El curs 2021/2022 comença l’extinció del Màster universitari en Ciència i Tecnologia Aeroespacial, pla 2015 (MAST15) i es comença a impartir el Màster universitari en Ciència i Tecnologia Aeroespacial, pla 2021 (MAST21) que el substitueix.

El procés d'extinció es fa d'acord al que estableix l'Acord núm. 211/2014 del Consell de Govern que defineix el marc d’extinció de titulacions de grau i màster universitari.

Programació de la posada en marxa de la docència del MAST21 i l’extinció del MAST15

El Màster universitari en Ciència i Tecnologia Aeroespacial, pla 2021 (MAST21) s’implanta seguint el cronograma adjunt a l’enllaç següent. Les assignatures 1A s’implanten per primer cop el quadrimestre de Tardor 2021/2022 i les 1B al quadrimestre de Primavera 2021/2022. A l’acabar el curs 2021/2022 el nou pla d’estudis estarà totalment implantat.

El quadrimestre de Primavera del curs 2020/2021 serà l’última vegada que es fa docència de les últimes assignatures del Màster universitari en Ciència i Tecnologia Aeroespacial, pla 2015 (MAST15). Al curs 2021-2022 es realitzaran els exàmens per extinció de docència dels quadrimestres 1A i 2A. El TFM com a assignatura del quadrimestre 1B es podrà matricular en extinció fins el quadrimestre de Tardor del curs 2022/2023.

IMPORTANT: La data màxima de lectura del TFM serà el 15 de febrer de 2023 (15/07/2023 si l'estudiant ha pagat les taxes administratives de la matrícula addicional de lectura en 2ª convocatòria)

Taula d’adaptació d’assignatures entre el màster que s’extingeix i el nou màster

Consulta la taula d'adaptació entre les assignatures dels dos màsters a l'enllaç següent.

Condicions acadèmiques i econòmiques

Els crèdits adaptats es tenen en compte per la permanència de 1er any acadèmic.

L'adaptació és un tràmit que no té taxa econòmica associada i les assignatures adaptades a l'expedient de destí es traspassen sense cost econòmic associat.

Sol·licitud

Per sol·licitar l'adaptació, cal que et connectis a l’e-Secretaria i que tramitis telemàticament la teva sol·licitud des de:
Instàncies → Sol·licitud → SOL·LICITUD D’ADAPTACIÓ A MÀSTER.

El seguiment de la sol·licitud també es fa a través de l'e-Secretaria a l’apartat:
Instàncies → Les meves instàncies [Pestanya “Expedient”]

Quan la sol·licitud es resol apareix en “Estat” “Resolta”. Clicant sobre la sol·licitud apareixerà el detall:

Resolució: Concedida o Denegada
Descripció resolució: Les instruccions per la matrícula al nou màster o el motiu de la denegació.

Termini

Només podràs sol·licitar l’adaptació durant el període habilitat per fer-ho. Consulta l'apartat "Processes for MASTER students who have already started their studies" a l'enllaç de Calendaris de matrícula i avaluació per saber els terminis.

Si després de llegir aquesta informació tens dubtes i necessites orientació sobre el màster, pots enviar un correu electrònic a: eetac.masters@upc.edu