Adaptació del MASTEAM 2009 al MASTEAM 2015

Des del 28/02/2018 el Master's Degree in Telecommunications Engineering and Management (MASTEAM 2009) és una titulació extingida, és a dir, els estudiants a qui els manquin per superar algún crèdit s'han d'adaptar al Master's Degree in Applied Telecommunications and Engineering Management (MASTEAM 2015) que els substitueix.

Taula d’adaptació d’assignatures entre el màster que s’extingeix i el nou màster:

Consulta la taula d'adaptació entre les assignatures dels dos màsters a l'enllaç següent.

Condicions acadèmiques i econòmiques:

Els crèdits adaptats es tenen en compte per la permanència de 1er any acadèmic.

L'adaptació és un tràmit que no té taxa econòmica associada i les assignatures adaptades a l'expedient de destí es traspassen sense cost econòmic associat.

Sol·licitud:

Per sol·licitar l'adaptació, cal que et connectis a l’e-Secretaria i que tramitis telemàticament la teva sol·licitud des de:
Instàncies → Sol·licitud → SOL·LICITUD D’ADAPTACIÓ A MÀSTER.

El seguiment de la sol·licitud també es fa a través de l'e-Secretaria a l’apartat:
Instàncies → Les meves instàncies [Pestanya “Expedient”]

Quan la sol·licitud es resol apareix en “Estat” “Resolta”. Clicant sobre la sol·licitud apareixerà el detall:

Resolució: Concedida o Denegada
Descripció resolució: Les instruccions per la matrícula al nou màster o el motiu de la denegació.

Termini:

Només podràs sol·licitar l’adaptació durant el període habilitat per fer-ho. Consulta l'apartat "Processes for MASTER students who have already started their studies" a l'enllaç de Calendaris de matrícula i avaluació per saber els terminis.

Si després de llegir aquesta informació tens dubtes i necessites orientació sobre el màster, pots enviar un correu electrònic a: eetac.masters@upc.edu