Adaptacions de les Enginyeries Tècniques de Telecomunicació als Graus en Enginyeria de Telecomunicació

Des del 30/09/2015 les Enginyeries Tècniques de Telecomunicació són titulacions extingides, és a dir, els estudiants a qui els manquin per superar algún crèdit ja no estan a temps de titular-se de l'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació i s'han d'adaptar al grau que la substitueix.

Taules d'equivalències:

Consulta la taula d’equivalències entre les assignatures de les Enginyeries Tècniques i les assignatures dels nous graus perquè puguis saber les assignatures que has de cursar si t'adaptes al grau:

Condicions acadèmiques i econòmiques:

Els crèdits adaptats es tenen en compte per la permanència del 1er any acadèmic.

Has de tenir en compte que si t'adaptes i a l’expedient de destí, després del procés d’adaptació, no superes la Fase Inicial, tornes a estar subjecte a la Normativa de Permanència pel que fa a la Fase Inicial (cal que la superis en 4 quadrimestres a Temps Complet o 8 quadrimestres a Temps Parcial).

L'adaptació és un tràmit que no té taxa econòmica associada i les assignatures adaptades a l'expedient de destí es traspassen sense cost econòmic associat.

Si t'adaptes a l'expedient de destí es traspassen les assignatures superades en l'expedient d'origen.

Les assignatures que en origen tenen una nota entre 4 i 4,9 també s'adapten. Si aquestes assignatures no es superen per avaluació curricular i cal tonar-les a matricular a l'expedient de destí, la matrícula tindrà el recàrrec econòmic corresponent segons les convocatòries esgotades a l'expedient d'origen.

Sol·licitud:

Per sol·licitar l'adaptació, cal que et connectis a le-Secretaria i que tramitis telemàticament la teva sol·licitud des de:
Instàncies → Sol·licitud → SOL·LICITUD D’ADAPTACIÓ A GRAU.

El seguiment de la sol·licitud també es fa a través de la e-secretaria a l’apartat:
Instàncies → Les meves instàncies [Pestanya “Expedient”]

Quan la sol·licitud es resol apareix en “Estat” “Resolta”. Clicant sobre la sol·licitud apareixerà el detall:

Resolució: Concedida o Denegada
Descripció resolució: Les instruccions per la matrícula al nou grau o el motiu de la denegació.

Termini:

Només podràs sol·licitar l’adaptació durant el període habilitat per fer-ho. Consulta l'apartat Calendari de MATRÍCULA per a l'estudiantat de grau l'enllaç de Calendaris de matrícula i avaluació per saber els terminis.