Gravació del programa Altra Ràdio de Ràdio 4 de RNE a l'EETAC

Quan?

13/05/2021 des de 16:30 (Europe/Madrid / UTC200)

iCal

Aquesta activitat està inclosa al Programa del marc d’activitats que realitza la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) durant aquest curs per a celebrar el seu 50è aniversari.

El programa "L'Altra Ràdio" de Ràdio 4 de RNE visita l’Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels amb el presentador Cinto Niqui, enginyer de telecomunicacions, professor d'universitat i doctor en Ciències de la Comunicació, que va ser premiat a la XVIII edició dels Premis Nacionals de Comunicació en la categoria de radiodifusió.

Aquest és un magazín informatiu en llengua catalana, que se centra en la intel·ligència artificial, Internet, la supercomputació, les telecomunicacions, els usos socials de la tecnologia, la cultura audiovisual, el periodisme digital, l'actualitat de la radiodifusió, la radioafició i la radioescola.

A l'acte també participaran per part de l'EETAC, el Director, Luis Alonso Zárate, la professora Sílvia Ruiz Boqué, el professor Carles Gomez Montenegro i Anna Reig Callis, titulada a l'EETAC en els graus d'Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i d'Enginyeria d'Aeronavegació.

Us convidem a la gravació a la Sala d'Actes de l'EETAC! Donat que les places són limitades, si us interessa assistir-hi, heu de fer la inscripció mijançant el formulari i ja us enviarem la confirmació, si escau, per correu electrònic.

Formulari d'inscripció