Anna Reig, titulada de l'EETAC, distingida amb el premi Dona TIC 2019

10/10/2019

El passat 8 d’octubre la Generalitat de Catalunya va lliurar els premis Dona TIC 2019 a l'Anna Reig juntament amb les investigadores de la UPC, Rosa Maria Badia i Núria Salán.

El 8 d’octubre va tenir lloc a la sala BARTS de Barcelona el lliurament dels nou premis Dona TIC 2019, amb els quals la Generalitat de Catalunya reconeix el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de les noves tecnologies. Un dels objectius d’aquests guardons és oferir referents a les nenes i adolescents que dubten si dedicar-se o no a les disciplines STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) en el futur.

Anna Reig, titulada recentment a l'EETAC en els graus d'Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i d'Enginyeria d'Aeronavegació, ha estat reconeguda amb el guardó en la categoria Estudiant TIC Universitària. En el projecte de fi de grau, Anna Reig ha creat un sistema de diagnosi i prevenció de malalties transmeses per mosquits en que aplica els desenvolupaments tecnològics més recents.

Tres dels nou guardons, que s’atorguen en set categories i dues subcategories, han estat per dones vinculades a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).