Concursos Galileo i Copernicus Masters

31/03/2020

El Kick-Off online dels concursos es farà el dia 1 d'abril a les 12h. Mercè Cuixart, estudiant d'Enginyeria de Sistemes Aeroespacials a l'EETAC i membre de l'equip de KIM, explica els motius per participar en l'edició catalana dels concursos Copernicus i Galileo Masters.

Els concursos Galileo Masters i Copernicus Masters són dos concursos internacionals recolzats per la AZO i la ESA, que busquen noves idees de negoci en els camps de la navegació per satèl·lit i de l'observació terrestre.

La Mercè Cuixart, estudiant d'Enginyeria de Sistemes Aeroespacials a l'EETAC i membre de l'equip de KIM, explica els seus motius per participar en l'edició catalana d'aquests dos concursos.

Doneu un cop d'ull al seu video i descobriu tot el que us pot aportar!

Per saber-ne més, connecteu-vos al Kick-Off online dels concursos el dia 1 d'abril a les 12h. Ho podeu fer a través del següent enllaç:

The international competitions Galileo Masters and Copernicus Masters are two contests supported by AZO and ESA,  whose aim is to find new ideas of commerce in the field of satellite navigation and earth observation.

Mercè Cuixart, an Aerospace Systems Engineering student in EETAC and a KIM team member, explains why you should participate in the catalan edition of these two competitions.

Take a look at her video!

For more information about the two contests, connect to the online Kick-Off on 1st April at 12h. You can do it using the following link: