Jornada d'aviació adaptada per a discapacitats

26/11/2018

El passat més d'octubre va tenir lloc a l'aeròdrom d'Igualada-Òdena la Jornada d'aviació adaptada per a discapacitats. A l'organització va participar Aniol Carreras, estudiant del Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials (mencions en Aeronavegació/Aeroports) a l'EETAC.

L'èxit va ser rotund, esgotant-se totes les places disponibles: més de 100 persones amb algun tipus de discapacitat es van enlairar.

L'esdeveniment ha tingut força repercussió al mitjans (premsa, ràdio, televisió) com podeu comprovar als enllaços següents:

Més informació:

Dossier_premsa