L'equip de l'estudiant de l'EETAC, Arnau Montoya, finalitza l'UNIRAID 2022

09/11/2022

L'Arnau Montoya, estudiant de l'EETAC i membre del Dingo Racing Team, ens fa arribar les seves impressions sobre l'UNIRAID 2022.

"Després de pràcticament dos anys involucrats en aquest projecte, finalment hem aconseguit el que va ser el nostre objectiu des del començament, ser finishers de UNIRAID i a sobre el cotxe ha tornat a casa per mitjans propis.

Han estat vuit dies molt intensos tant físicament com mentalment. On han tingut lloc moments inoblidables en els què hem gaudit com a nens.

Però també situacions complicades en les quals era important mantenir el cap fred i posar tot el nostre afany per tirar-lo endavant.

En aquesta aventura hem conegut gent nova i hem format un grup increïble per complementar-nos entre tots per donar el millor resultat possible a les etapes. Amb ells tot ha estat més fàcil, i estem segurs que aquesta aventura ens ha unit molt i ho recordarem tota la vida.

Finalment, només volem donar les gràcies a la EETAC per aportar el seu granet de sorra per ajudar-nos a fer-ho possible. Per a tots els estudiants valents, amb bones idees, ganes d'ajudar i molta ambició, aquest és el vostre tren.

Les cares de la gent en lliurar-los material solidari, els llocs inèdits que hem recorregut pel desert i totes les aventures amb els companys son coses que no oblidarem mai."

Informació relacionada: