UNIRAID 2022

07/10/2022

L’Arnau Montoya, estudiant de l'EETAC, participa en aquesta edició. UNIRAID és una gran aventura humana i solidària per a estudiants amb esperit emprenedor d'entre 18 i 28 anys.

Uns 200 alumnes de tot Espanya es preparen per viure una aventura única, participant al conegut Uniraid, una travessia al més pur estil París-Dakar recorrent els deserts del Marroc, i ho fan de manera solidària.
L’Arnau Montoya, estudiant de l'EETAC, participa en aquesta edició que porta més d’un any de retràs degut a la pandèmia. Ho farà amb un company amb el qual ja fa temps que estan preparant aquesta carrera, canviant rodes, ajustant cargols i buscant patrocinadors, una cosa molt important i complicada d'aconseguir. Ells participaran amb un Peugeot 106 gasolina de l’any 1997 el qual han preparat amb molt d’esforç casi sense saber de mecànica de vehicles.
Per participar-hi només hi ha dos requisits principals: en primer lloc, portar com a mínim 40 quilos de material solidari per als poblats del sud de país i en segon lloc que el vehicle amb què competiran tingui més de 20 anys d'antiguitat.
Els participants han de completar 6 etapes navegant amb un roadbook i sortejant tota mena d'obstacles, desafiaments i proves, amb l'objectiu de creuar el Marroc de nord a sud per tal d’entregar el material.

Informació relacionada: