Notícies del lloc

27/10/2020

Diploma obert a nivell Internacional, es va realitzar entre els dies 15 i 30 de desembre, amb la participació dels radioaficionats de tota la península, que col·laboraran des dels diferents punts de la geografia per promocionar la nostra Universitat en el 50è Aniversari.

16/10/2020

Període d'inscripcions fins el 31 d’octubre. L’iFest, el festival de la disrupció, la ciència i la tecnologia per a joves, inicia la segona edició de l’iFest COUNTDOWN, un programa d’aprenentatge i competició en la qual els PLAYERS desenvoluparan prototips de reptes reals que seran exposats i defensats a l’iFest2021.

04/09/2020

Applications close on the 26th of October 2020 23:59. The ESA Education office, and partners, are pleased to announce that the Call for Applications for the next cycle of Fly a Rocket! is now open!

28/07/2020

El termini de presentació de candidatures finalitzarà el 26 d'octubre a les 18 hores. La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), conjuntament amb les entitats que formen part de la Comissió Organitzadora de la Setmana de la Ciència, convoquen un concurs de monòlegs científics que es farà en el marc de la Setmana de la Ciència 2020.

23/07/2020

Envío de propuestas hasta el 30 de octubre de 2020. Las principales temáticas para la participación en el Concurso IDEAS son la innovación en los procesos de reciclaje y la mejora de procesos, prevención y entorno de trabajo en las plantas de selección.

26/06/2020

El termini d'inscripció acaba el 18 d'agost. Els Premis DonaTIC tenen el doble objectiu de reconèixer el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de les noves tecnologies, i oferir referents a les nenes i adolescents que dubten si dedicar-se o no a les disciplines STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) en el futur.

27/05/2020

El plazo para presentarse finaliza el 31 de julio. Un año más, se han lanzado los Premios Movilidad Sostenible y Accesible con 2 categorías especiales para los trabajos final de grado/master enfocados a la movilidad sostenible. Los ganadores recibirán un cheque de 3.000€ y los departamentos a los que pertenecen sus respectivos tutores recibirán 2.000€ para la compra de material pedagógico o de investigación.

31/03/2020

El Kick-Off online dels concursos es farà el dia 1 d'abril a les 12h. Mercè Cuixart, estudiant d'Enginyeria de Sistemes Aeroespacials a l'EETAC i membre de l'equip de KIM, explica els motius per participar en l'edició catalana dels concursos Copernicus i Galileo Masters.

23/03/2020

El próximo 27 y 31 de marzo Huawei te da la oportunidad de aprender todo sobre la nueva tecnología 5G en el Workshop Online “5G Technology and Use Cases” impartido por José Capote, Director de Marketing y Soluciones en Huawei, y conocer más sobre cómo el 5G nos cambiará la vida.