Notícies del lloc

16/10/2019

La convocatoria para poder inscribir tu proyecto en nuestros programas de incubación o aceleración está abierta hasta el próximo 15 de noviembre de 2019 a las 14.00h. BFAero es la aceleradora del sector aeronáutico y de los vehículos no tripulados de Galicia, que forma parte de la de la Civil UAVs Initiative (CUI) impulsada por la Xunta de Galicia. Seleccionaremos un total de seis proyectos, tres para cada fase.

04/10/2019

Si esteu interessats en formar part d'un equip de l'EETAC, escriviu abans de dimecres 9 de novembre a david.rincon@upc.edu. La iniciativa Vodafone Campus Lab planteja 6 reptes a ser resolts per equips d’alumnes interdisciplinaris, que poden ser de la mateixa escola, però amb especialitats diferents. Dins un mateix equip poden haver-hi alumnes de grau i de màster.

04/10/2019

La competició més gran d'estratègia i gestió d'empreses del món Global Management Challenge, la fase d'inscripció finalitza el dia 10 de novembre.