Període extraordinari per ser admès al MASTEAM

02/09/2016

El nostre Master's degree in Applied Telecommunications and Engineering Management (MASTEAM) obre un període extraodinari per ser admès.

El nostre Master's degree in Applied Telecommunications and Engineering Management (MASTEAM) obre un període extraordinari, del 7 al 9 de setembre, per ser admès.

Aquest període està enfocat pels estudiants espanyols, europeus (que no han d'esperar el visat) i sobretot pels estudiants de l'EETAC que volen matricular-se al quadrimestre de tardor 2016.

Per a més detall consulteu la pàgina del MASTEAM o  poseu-vos en contacte a través d'aquesta adreça de correu: .

-----------------------------------------------------
Our masters in Applied Telecommunications and Engineering Management (MASTEAM) will open an extraordinary pre-enrolment period from 7 to 9 september 2016 for those candidates willing to start their studies in the Fall 2016 semester.

Please refer to the webpage or contact this email: