Sessió informativa virtual estudiants nou accés (assignació definitiva)

19/07/2022

20 de juliol, 09:00-10:00. Adreçada a l'estudiantat de nou ingrés dels Graus de l'EETAC.

Si has fet el tràmit "Assignació definitiva" i t'han comunicat que tens la plaça assignada cal que et connectis a aquesta Sessió Informativa virtual que es farà el 20 de juliol a les 09:00.

Després de la sessió informativa faràs la matrícula mitjançant l'eSecretaria.
Tant la sessió informativa com la matrícula es fan de forma virtual, no cal venir presencialment a fer cap tràmit.

L’objectiu d’aquesta sessió és donar informació sobre:

1. Els estudis de grau a l’EETAC
  2. Procediment de matriculació, dia i hora, ordre de matrícula (Guia per a estudiants de nou ingrés)
  3. Torn obert de preguntes

AVÍS: Per poder accedir a la reunió cal connectar-se amb el compte “@estudiantat.upc.edu” que s'assigna als estudiants en el moment del registre i que es pot consultar des de l'apartat Les meves dades a Dades personals de l’eSecretaria.