Notícies EETAC

07/11/2017

Presentació de sol·licituds: fins al 14 de gener de 2018. S'ha publicat la convocatòria d'ajuts a la mobilitat per a estudis Erasmus+ KA103 entre països europeus - Projecte 2017/2019. A la noticia trobareu totes les dates i terminis establerts en aquesta convocatòria.

02/11/2017

El dilluns 19 de febrer: Jornada Omid Kokabee. Organitzada per l’ICIP, la Universitat Politècnica de Catalunya i els ajuntaments de Castelldefels i Sant Boi de Llobregat. La jornada estarà dedicada al físic iranià Omid Kokabee, que va rebutjar fer ús dels seus coneixements científics per treballar en projectes militars iranians en l’àmbit de la recerca nuclear. Com a conseqüència d’això, ha estat condemnat a deu anys de presó al seu país.

26/10/2017

El termini per presentar les candidatures serà fins al 15 de novembre de 2017. Segons dades de la Comissió Europea, només el 30% dels prop de 7 milions de persones que treballen en el sector de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a Europa són dones. Les dones estan insuficientment representades a tots els nivells del sector de les TIC, especialment en els llocs de presa de decisions.

24/10/2017

Des de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la UPC vam contactar en directe via ràdio amb l’Estació Espacial Internacional ISS el dia 4 de desembre. L’esdeveniment es va realitzà a les 16.10 (Hora Local) en directe a l'EETAC i a l'ESAB via streaming a traves de UPC TV.

18/10/2017

Participa en el proyecto un estudiante de la EETAC. Se puede seguir el lanzamiento, que será retransmitido en directo en http://esrange.insupport.se. Lanzamiento del globo que llevará el experimento hasta 30km de la superfície terrestre. Ahora mismo estamos preparados para detectar muones.