Adaptació de l'Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació al Grau en Enginyeria d'Aeronavegació

Des del 30/09/2015 l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació és una titulació extingida, és a dir, els estudiants a qui els manquin per superar algún crèdit ja no estan a temps de titular-se i s'haurien d'adaptar al grau en Enginyeria d'Aeronavegació que la va substituir.

Consulta la taula d’equivalències entre les assignatures de l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació i les assignatures del grau en Enginyeria d'Aeronavegació perquè puguis saber les assignatures que pots adaptar.

A més a més, el grau en Enginyeria d'Aeronavegació va iniciar la seva extinció el curs 2015-2016 i va ser substituït pel Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials (menció en Aeronavegació o en Aeroports). Per tant, els estudiants de l'Enginyeria Tècnica Aeronàutica, especialitat en Aeronavegació que vulguin continuar els seus estudis hauran de passar un doble procés d'adaptació per finalment cursar el grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials (menció en Aeronavegació o en Aeroports).

Tota la informació sobre l'adaptació del grau en Enginyeria d'Aeronavegació al grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials es pot consultar a l'enllaç següent.