Acte de graduació de l'EETAC (curs 2017-2018)

Quan?

29/06/2018 de 19:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC200)

iCal

Aquest divendres 29 de juny se celebrarà l’acte de graduació de la promoció 2017-2018 dels titulats i titulades de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) dels graus següents:

L'acte comptarà amb la presència del Rector Magnífic de la UPC, el Sr. Francesc Torres, el Vicerector de Transferència de Coneixement i Innovació de la UPC i professor de l'EETAC, el Sr. Jordi Berenguer i el Director de l'EETAC, el Sr. Luis Alonso.

Com a reconeixement als estudiants amb un expedient més destacat, s'otorgaran les mencions següents:

• Menció especial en l'àmbit de l'aeronàutica, entregada pel Degà del COITAE (Colegio de Ingenieros Aeroespaciales y de Ingenieros Técnicos Aeronáuticos), el Sr. Miguel Ángel González Pérez.
  • Menció especial en l'àmbit de les telecomuncacions, entregada pel Degà del COETTC (Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació a Catalunya) i President de l'ACETT (Associació Catalana d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació), el Sr. Jordi Farré Carbonell.

L’acte començarà a les 19:00 i es realitzarà al propi campus. L'escenari se situarà al carrer Barbara McClintock, que creua perpendicularment al carrer Esteve Terrades, entre l'edifici C4 i l'edifici de Serveis (D7), on hi ha la taula de ping-pong i la cistella de bàsquet. (Es pot consultar el mapa aquí).