Divendres 29 de setembre - 25 aniversari EETAC / Acte de Graduació de la Promoció 2016-2017

El divendres 29 de setembre a les 19:00 hores, celebrarem al Teatre Plaza de Castelldefels el 25é aniversari de l'EETAC i l'Acte de Graduació de la Promoció 2016-2017.

Aquest curs celebrem el 25é aniversari de l'escola. Farem un breu repàs de la seva trajectòria i evolució des que es va crear a Sant Just Desvern.

En l’acte intervindran els cinc directors que ha tingut l'escola al llarg de la seva existència:

• Javier Bará
  • José Luis Andrés Yebra
  • Miguel Valero
  • Jordi Berenguer
  • Luis Alonso

Conjuntament amb aquesta efemèride, es realitzarà l’acte acadèmic de graduació dels titulats i titulades de la promoció 2016-2017 i el lliurament dels premis als millors estudiants i estudiantes de cadascuna de les titulacions del centre.

Aquest any, es gradua estudiantat de les següent titulacions:

L’acte tindrà lloc el proper divendres 29 de setembre, a les 19:00, al Teatre Plaza de Castelldefels.

A l'acabament de l'acte, farem un petit còctel al Campus del Baix Llobregat, al costat de l'EETAC.

Amb la col·laboració de