Conferència Setmana de la Ciència 2020: Mobilitat, geolocalització i covid19

08/10/2020

18 de novembre a les 11:00. La xerrada tractarà sobre les diferents formes de monitoritzar l'evolució de la pandèmia i les diferents eines tecnològiques que ho permeten.

Enllaç a la conferència: https://ediciotv.upc.edu/continguts/conferencia-mobilitat-geolocalitzacio-i-covid19

Dia i hora: 18 de novembre a les 11:00 (fins les 12:30)

Formulari d'inscripció

Titol: Mobilitat, geolocalització i covid19

Ponent: Professor Enric Alvarez Lacalle

Actualment professor agregat de l'EETAC (UPC), amb classes de biofísica i biologia computacional a l'ESAB i ETSETB. És doctor per la Universitat de Barcelona en Física. Va realitzar la tesis en dinàmica de fluids i el postdoctorat en neurociència i matemàtica lingüística en el Weizmann Institute of Science a Israel. Des de 2007 treballa a la UPC en el grup d'investigació BIOCOMS-SC on investiga els orígens cel·lulars de malalties cardíaques i, en els darrers mesos, analitza la part de risc de contagis, mobilitat i estructura de l'evolució de la COVID19 en els informes que coordina la Dra. Clara Prats a les direccions generals DG-HEALTH i DG-CONNECT de la Comissió Europea. Col·laborador en diferents mitjans de comunicació pel seguiment i control del Covid19 (TV3, BTV,...).

Lloc: Sala d'Actes EETAC (Com arribar-hi) i retransmesa per streaming.