Notícies EETAC

27/12/2016

19/12/2016

Encara queden places disponibles per a la jornada "Drons a l'agricultura de precisió", que tindrà lloc el proper dimarts 20 de desembre de 2016, a la seu de Barcelona del Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Perits Agrícoles (Clica per veure localització). Durant el transcurs de la jornada es realitzara el sorteig d'un dron entre els assistents, patrocinat per Caixa d'Enginyers.

El passat dissabte 19 de novembre els alumnes David Castellà i Yannick Fournier del Grau d'Enginyeria d'Aeronavegació van realitzar el llançament d'una sonda meteorològica a l'aeròdrom de Mollerussa. Aquest experiment s'emmarcava dins del seu Treball de Fi de Grau, amb el qual buscaven obtenir dades de pressió i temperatura a l'atmosfera.