L'Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i l'Enginyeria Telemàtica de l'EETAC en primera i tercera posició al rànquing d'universitats de El Mundo

24/05/2016

El Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, impartit a l'EETAC, ha estat el millor valorat de tot l'estat en el seu àmbit segons el Ránking de Universidades de El Mundo 2016/17A més a més, el Grau en Enginyeria Telemàtica, també impartit a l'EETAC, no es queda al darrere i es troba al tercer lloc en el seu àmbit.

Aquest rànquing s'elabora a partir de qüestionaris entre el professoratdades de la Universitat (demanda universitària, recursos humans, recursos físics, plans d'estudi...) i resultats globals entre d'altres.

La Universitat Politècnica de Catalunya ha estat valorada com la sisena millor de l'Estat i la segona millor de Catalunya.

Graus de l'EETAC