Un estudi demostra que les escoles no expandeixen la COVID-19 "de manera explosiva"

09/10/2020

El professor i investigador de l'EETAC, Enric Àlvarez, membre del grup de recerca BIOCOM-SC, ha estat entrevistat al programa Hoy por Hoy de la Cadena SER arrel d'un estudi on es demostra que les aules no són focus importants de contagis.

El professor i investigador de l'EETAC, Enric Àlvarez, membre del grup de recerca BIOCOMS-SC, ha estat entrevistat al programa Hoy por Hoy de la Cadena SER arrel d'un estudi on es demostra que les aules no són focus importants de contagis ni provoquen "grans cadenes de contagis que afecten la dinàmica global de l'epidèmia". "No s'ha vist que l'evolució empitjori en aquestes primeres setmanes". "Són molt pocs els casos que produeixen cadenes de contagi que realment siguin grans, només l'1%, per tant la imatge d'un creixement explosiu de l'epidèmia perquè començaven les classes no s'ha confirmat", assegura l'Enric Àlvarez.

Podeu escoltar l'entrevista completa a:

Un estudio demuestra que las escuelas no son foco de contagios "explosivos" por coronavirus

Auest investigador participarà properament a la Setmana de la Ciència 2020 amb la Conferència Setmana de la Ciència 2020: Mobilitat, geolocalització i covid19.

Informació relacionada