Notícies EETAC

09/07/2020

L'EETAC participarà a l'organització juntament amb altres dues escoles de la UPC. La UPC ha estat seleccionada per organitzar el 4t Symposium on Space Educational Activities (SSEA) la primavera del 2021. Serà la primera vegada que aquest simposi, promogut per l’Agència Espacial Europea (ESA), tingui lloc a Espanya. L’esdeveniment portarà a la ciutat de Barcelona unes 300 persones entre estudiantat, personal docent i professionals de tot el món.

26/06/2020

El termini d'inscripció acaba el 18 d'agost. Els Premis DonaTIC tenen el doble objectiu de reconèixer el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de les noves tecnologies, i oferir referents a les nenes i adolescents que dubten si dedicar-se o no a les disciplines STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) en el futur.

19/06/2020

The deadline is on 16/07/2020 at 23:59 (Brussels time). The Technology Innovation in Security Unit, part of the Directorate for Space, Security and Migration, is looking for a trainee to contribute to the experimental evaluation of wireless communications technologies for Cooperative Intelligent Transport Systems (C-ITS)

18/06/2020

SEAT Kickstart Program El programa de prácticas de SEAT / SEAT Kickstart Program SEAT Internship Program

11/06/2020

Els propers 29 i 30 de juny es durà a terme la 1a edició virtual del Networking Talent Day (eNTD), l'esdeveniment anual d'UPC Alumni que facilita el contacte entre les empreses i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya.

08/06/2020

El dilluns dia 8 de juny la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat torna a obrir al públic. L'horari serà de 10 a 14 h, de dilluns a divendres amb cita prèvia enviant un correu electrònic individual.