Notícies EETAC

30/10/2018

El termini de presentació de sol·licituds és el dilluns 19 de novembre. A més del text de la convocatòria, us adjuntem la Sol·licitud de plaça (Annex I de la convocatòria) i el Teaching Mobility Agreement, (Annex II), que s'haurà d'adjuntar a cada sol.licitud i que inclou, tant l'acceptació de la institució d'origen i de destinació, com el Pla de docència. També us adjuntem el conveni de subvenció Erasmus+KA107 per a impartir docència(AnnexIII).

25/10/2018

La Universitat destaca en el camp de l’Enginyeria –se situa en el lloc 122 del món– i en les disciplines d’Enginyeria de Telecomunicació, Elèctrica i Electrònica, Matemàtiques, Enginyeria Civil, i Ciències de la Computació, en què es manté entre les 100 millors universitats del món. La UPC es posiciona en el lloc 445 del món en el 'Performance Ranking of Scientific Papers for World Universities', editat per la National Taiwan University (NTU), conegut també com a NTU Ranking o Rànquing de Taiwan.

25/10/2018

El dimarts 30 d'octubre, rebrem la visita al campus de la unitat mòbil del Banc de sang, com és habitual en aquesta època. S'ubicaran de 10h a 14h i de 16h a 20h darrere de l'edifici de l'EETAC.