Rànquing d'universitats 2019 del diari El Mundo

17/05/2019

Els graus en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i en Enginyeria Telemàtica de l'EETAC són segon i quart, respectivament, al "Ranking de Universidades 2019" del diari El Mundo.

Al "Ranking de Universidades 2019" del diari El Mundo, el Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació de l'EETAC és segon i el Grau en Enginyeria Telemàtica de l'EETAC és quart.

Aquest rànquing s'elabora a partir de qüestionaris entre el professorat, dades de la Universitat (demanda universitària, recursos humans, recursos físics, plans d'estudi, resultats i informació de context) i altres indicadors (rànquings internacionals, informes de l'Aneca, etc). Podeu consultar el detall dels criteris en aquest enllaç.

Graus de l'EETAC