Notícies EETAC

30/01/2018

Enhorabona al professor Luis Alonso que ha pres possessió del càrrec de director de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la UPC durant els propers 4 anys, després d'haver estat reelegit en el càrrec en els eleccions de desembre passat, a les quals es va presentar com a candidatura única.

19/01/2018

Data limit 21 de gener. El MWC'18 organitza un concurs en referencia a la aportació d'idees científiques noves i impactants. Premis de 2000, 1000 o 500 dollars.

22/01/2018

L'EETAC es posiciona com a participant actiu per aconseguir que Barcelona es converteixi en un actor principal en el desenvolupament del 5G en l'àmbit europeu i liderar tant el disseny com les proves d'aquesta nova evolució de la connexió de banda ampla mòbil a internet, que segons els analistes està cridada a ser el motor d'una nova revolució tecnològica.

12/01/2018

If you are a EETAC student, you have the opportunity to apply for the UNITECH mobility program (deadline Jan 15). Applications are available for both Bachelor and Master students.