Jornada de Portes Obertes a l'EETAC

Quan?

28/05/2019 des de 16:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

EETAC

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El proper dimarts 28 de maig, a les 16:00, Jornada de Portes Obertes a l'EETAC. Vine a conèixer l'Escola i informa't de tots els graus que s'hi imparteixen.

L'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), situada al Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya, vertebra la seva docència i la seva recerca en eixos tan estratègics com l'aeronàutica, l'espai i les telecomunicacions. Si estàs considerant desenvolupar la teva formació en aquestes àrees de coneixement, vine a les Jornades de Portes Obertes que s'organitzen durant el segon quadrimestre i podràs visitar les instal·lacions i els laboratoris i preguntar directament tots aquells dubtes que tinguis sobre els itineraris, els plans d'estudis, la mobilitat internacional, les pràctiques en empreses, així com les sortides acadèmiques i professionals de les diferents titulacions que s'imparteixen a l'Escola.

Dates de les Jornades de Portes Obertes a l'EETAC per l'any 2019:

Apunta't i informa't sobre tots els graus que s'imparteixen a l'EETAC:

Per qualsevol dubte, pots trucar al 93 5523508 o al 93 4134137
o enviar un correu a: cbl.relacions.externes@upc.edu