Jornada de Portes Obertes virtual

La Jornada de Portes Obertes online de l'EETAC es realitzarà el 24 d'abril de 16 a 17h mitjançant l'eina Google Meet.

Quan?

24/04/2020 de 16:00 a 17:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

A causa de la pandèmia originada pel coronavirus, s'ha acordat que, el proper 24 d'abril, l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) realitzarà una Jornada de Portes Obertes online, on podreu resoldre tots els vostres dubtes sobre les titulacions de grau que s'imparteixen a l'Escola:

En aquesta sessió online abordarem tota la informació sobre el contingut dels plans d'estudis, el sistema d'avaluació, les sortides professionals, etc. i també atendrem les preguntes que ens vulgueu fer.

La Jornada es realitzarà el 24 d'abril de 16h a 17h mitjançant l'eina Google Meet.

Per assistir, cal inscriure's en aquest formulari d'inscripció

La presentació la realitzarà el Sr. David Garcia VizcainoSotsdirector de Promoció d'Estudis i Nou Estudiantat.

Quan la situació hagi tornat a la normalitat, buscarem una data per a que pugueu fer una visita als laboratoris del centre i poder-nos conèixer personalment.