Acte de graduació de l'EETAC (curs 2018-2019)

14/06/2019

Divendres 21 de juny, a les 17:00 (Teatre Atrium Viladecans), es celebra l’acte de graduació dels estudiants de l'EETAC que acaben els seus estudis aquest curs 2018-2019.

Divendres 21 de juny es celebra l’acte de graduació de la promoció 2018-2019 dels titulats i tituladede l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) dels graus següents:

L’acte tindrà lloc el proper divendres 21 de juny a les 17:00 hores al Teatre Atrium Viladecans, Av. de Josep Tarradellas, 17, 08840 Viladecans, Barcelona.

En el decurs de l’acte intervindrà el Sr. David García Vizcaíno, professor de l’àmbit de les Telecomunicacions i el Sr. Oscar Casas, professor dels graus d’ Aeronavegació/Aeroports.

El Sr. Miguel Angel González, degà president del COITAE, i el Sr. Jordi Farré, degà del COETTC, lliuraran distincions als historials acadèmics més destacables de cada àmbit.

El Sr. Jordi Berenguer, professor de l’Escola i Vicerector de Transferència de Coneixement i Innovació de la UPC, realitzarà la cloenda de l’acte.