Notícies EETAC

13/03/2023

TRA VISIONS és una competició de projectes relacionats amb el transport (incloent-hi transport aeri) adreçada a estudiantat universitari. Els projectes seleccionats guanyaran un viatge a Dublin per assistir a la cerimònia de lliurament de premis, a més de la possibilitat de guanyar premis en metàl·lic de fins a 5.000 €.

28/02/2023

Formula Student és una competició internacional entre universitats que consisteix a dissenyar, construir i competir amb un cotxe de carreres. Els equips d'estudiants han de demostrar les seves habilitats d'enginyeria i de gestió de projectes per completar diferents proves i carreres. Aquesta competició ofereix als estudiants una oportunitat única per a l'aprenentatge pràctic i per a la millora de les seves habilitats professionals.