Vine a conèixer l'EETAC! Consulta el calendari de les jornades de portes obertes.

18/01/2024

Les sessions s'adrecen al futur estudiantat universitari i tenen com a objectiu informar dels estudis que imparteixen a l'Escola, resoldre dubtes sobre els graus que els interessen i proporcionar informació relacionada amb les sortides professionals, la mobilitat internacional, les pràctiques en empreses, la vida universitària, etc.

L'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), amb els graus en Enginyeria de Sistemes AeroespacialsEnginyeria de Sistemes de TelecomunicacióEnginyeria Telemàtica, la Doble titulació d'Aeros i Telecos, i el nou grau en Enginyeria de Satèl·lits  ofereix les següents jornades presencials:

• 14 de febrer a les 16:00 h
  • 26 de març a les 16:00 h
  • 20 d'abril a les 10:30 h
  • 21 de maig a les 16:00 h
Accedeix AQUI al formulari per inscriure't a les Jornades de Portes obertes 2024