Vine a conèixer l'EETAC! Consulta el calendari de les jornades de portes obertes.

Les sessions s'adrecen al futur estudiantat universitari i tenen com a objectiu informar dels estudis que imparteixen a l'Escola, resoldre dubtes sobre els graus que els interessen i proporcionar informació relacionada amb les sortides professionals, la mobilitat internacional, les pràctiques en empreses, la vida universitària, etc.

L'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC)(obriu en una finestra nova), amb els graus en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials(obriu en una finestra nova)Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació(obriu en una finestra nova)Enginyeria Telemàtica(obriu en una finestra nova), la Doble titulació d'Aeros i Telecos, i el nou grau en Enginyeria de Satèl·lits  ofereix les següents jornades presencials:

• 14 de febrer a les 16:00 h
  • 26 de març a les 16:00 h
  • 20 d'abril a les 10:30 h
  • 21 de maig a les 16:00 h
Accedeix AQUI al formulari per inscriure't a les Jornades de Portes obertes 2024