Notícies del lloc

22/01/2020

L'últim dia per presentar la candidatura és el 31 de gener. No deixis passar aquesta oportunitat! La Madrid Case Competition és una competició de negoci creada per estudiants amb el suport del Boston Consulting Group, en la qual tindràs la oportunitat de demostrar el teu talent davant d'altres estudiants d'altres universitats de l'Estat.

18/11/2019

La Facultat d’Informàtica de Barcelona participa activament per primera vegada en el projecte solidari de La Marató de TV3, fixant-se l'objectiu de reunir 300 persones en un hackató de 3 dies de durada, orientada a donar resposta a reptes relacionats amb aquestes malalties.

16/10/2019

La convocatoria para poder inscribir tu proyecto en nuestros programas de incubación o aceleración está abierta hasta el próximo 15 de noviembre de 2019 a las 14.00h. BFAero es la aceleradora del sector aeronáutico y de los vehículos no tripulados de Galicia, que forma parte de la de la Civil UAVs Initiative (CUI) impulsada por la Xunta de Galicia. Seleccionaremos un total de seis proyectos, tres para cada fase.