Notícies del lloc

21/10/2020

26 de novembre a les 19h. Women in Aerospace Europe – Barcelona presenta la primera edició de Women4Space, un cicle de conferències que es durà a terme durant aquest curs, de moment en format online, amb l'objectiu de donar visibilitat a dones destacades del sector de l'espai.

21/10/2020

25 de noviembre de 2020. El sector de la aviación tiene herramientas tecnológicas para abordar los retos de futuro, pero el tiempo apremia y existen inercias en los modelos de negocio tradicionales. ¿Cómo ven los expertos el horizonte 2030? ¿Estamos preparados para los retos de futuro? ¿Qué transformaciones urgentes se deben llevar a cabo? ¿Utopía o realidad?

13/10/2020

Online el 20 de octubre. ¡Ha llegado el momento de conocer a las personas que cambiarán el futuro! Evento enfocado a estudiantes de todas las universidades de Europa.

12/05/2020

Dimecres 20 de maig a les 16h la xarxa UPClima realitza una formació online sobre com fer l’informe de sostenibilitat, el qual forma part dels TFGs i TFMs. També es farà un repàs del que s’està fent en termes de sostenibilitat a l’àmbit universitari.