Notícies EETAC

14/01/2021

21 de gener (19:00-20:00). Cicle de conferències "Women4Space". La Roser Juanola-Parramon és investigadora, científica al centre de vol espacial Goddard de la NASA. Va estudiar enginyeria de telecomunicacions a la UPC, amb màster en fotònica i amb un doctorat d’astrofísica.

08/01/2021

El termini màxim per presentar les sol·licituds al Gabinet de Relacions Internacionals serà el divendres 5 de març de 2021. En el marc del programa de cooperació que la UPC manté amb la Beihang University, aquella universitat ha ofert la possibilitat de considerar fins a tres estudiants de la UPC com a candidats preferencials per obtenir una d’aquestes beques.

04/12/2020

Miércoles 9 de diciembre a las 11:15h y a las 17:30h se presentará la iniciativa Vodafone Campus Lab a los estudiantes de la EETAC. Vodafone Campus Lab es un programa de formación online donde jóvenes de diferentes disciplinas trabajarán en equipo para crear soluciones a retos de innovación.