Notícies EETAC

24/10/2018

This is an offer to work with intern in DTT, which is a development company creating app and game solutions. It is located in The Netherlands in the city centre of Amsterdam. If they pick you, as a student, you can apply for a scholarship Erasmus + Intership.

18/10/2018

El termini de presentació de candidatures és el 28 de febrer de 2019. La Fundació TALGO convoca la XVII edició dels “Premis a la Innovació Tecnològica”, adreçats a investigadors i estudiosos d’alguna de les múltiples facetes que d’una manera o altra estan relacionades amb el transport ferroviari. Primer premi: 20000€ i segon premi: 10000€.

11/10/2018

El termini de presentació de sol·licituds és el divendres 2 de novembre. A més del text de la convocatòria, us adjuntem la Sol.licitud de plaça (Annex I de la convocatòria) i el Teaching Mobility Agreement, (Annex II), que s'haurà d'adjuntar a cada sol.licitud i que inclou, tant l'acceptació de la institució d'origen i de destinació, com el Pla de docència.

09/10/2018

Es tracta d'un curs de preparació intercultural per a estudiants que estan pensant en marxar a l'estranger, de 5 h presencials i 20 h d'aprenentatge autònom a Atenea. Es reconeix 1 ECTS.

02/10/2018

Dijous 4 d’octubre, a les 18 hores, tindrà lloc a la sala d’actes de la Facultat de Nàutica de Barcelona (Pla de Palau,18) la jornada que porta per títol ‘UPC, ciutat i territori’.