Notícies EETAC

12/07/2017

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es classifica en un total de 18 disciplines de la segona edició del Shanghai Ranking’s Global Ranking of Academic Subjects, publicada el 28 de juny. Ho fa en dues dels àmbits de les Ciències Naturals: Matemàtiques i Física; en 15 de l’àmbit d’Enginyeria i en una de Ciències Socials: Gestió i Administració. En Enginyeria se situa entre els primers llocs del món en Tecnologia i Ciències Instrumentals (en el qual se situa com la primera a Europa); Enginyeria de Telecomunicació (i quarta d’Europa); Teledetecció, en Ciències de la Computació i en Recursos Hídrics. A escala estatal, la UPC encapçala sis disciplines de l’àmbit de l’Enginyeria.

11/07/2017

Com es va anunciar, des de el passat 28 al 30 de juny, va tenir lloc la conferència de directors de les escoles que imparteixen graus en enginyeria de telecomunicació (CODIGAT) d'Espanya es celebra aquest any en Castelldefels, a l'EETAC, organitzada conjuntament amb el Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació (COITT). Van participar més de 35 directors d'Escoles d'Enginyeria. En la trobada es van debatre i proposar idees pel progrés dels professionals i un millor servei de les Telecomunicacions a la societat.

06/06/2017

Des de l'1 d'abril fins al 30 de juny de 2017 el Concurs Europeu de Navegació per Satèl·lit (ESNC) -el concurs internacional més gran de l'ús comercial de la navegació per satèl·lit- busca les idees i els models empresarials més avantguardistes. Destacades institucions i socis regionals es reuniran per fer entrega dels premis valorats en total en més d'1 milió d'euros repartits en 20 categories.