Notícies EETAC

27/09/2016

Aquest curs l'EETAC tindrà un equip que la representarà al Formula Student. Formula Student és una competició internacional en la qual diferents equips d'estudiants universitaris d'enginyeria competeixen per dissenyar i construir un potent monoplaça.

18/07/2016

Els drons, vehicles aeris no tripulats oficialment denominats RPAS (per les sigles en anglès de sistemes aeris pilotats remotament: Remotely Piloted Air Systems), s'estan utilitzant àmpliament en diversos sectors civils. Les seves petites dimensions i el fet d'estar dirigits per pilots de forma remota, els fan idonis per activitats com el control ambiental, de cultius, d'instal·lacions elèctriques o d'infraestructures crítiques, la filmació d'esdeveniments des de l'aire, la vigilància aèria de l'activitat en determinats indrets, així com aliats davant tragèdies com incendis forestals, desastres naturals o, inclús, emergències mèdiques.