Jornada de Portes Obertes virtual / Jornada de Puertas Abiertas virtual

Quan?

15/06/2021 de 16:00 a 17:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Jornada de Portes Obertes virtual

A causa de la pandèmia originada pel coronavirus, el proper 15 de juny l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) realitzarà una Jornada de Portes Obertes online, on podreu resoldre tots els vostres dubtes sobre les titulacions de grau que s'imparteixen a l'Escola:

En aquesta sessió online abordarem tota la informació sobre el contingut dels plans d'estudis, el sistema d'avaluació, les sortides professionals, etc. També atendrem les preguntes que ens vulgueu fer.

La Jornada es realitzarà el 15 de juny de 16h a 17h mitjançant l'eina Google Meet.

La presentació la realitzarà el Sr. David Garcia VizcainoSotsdirector de Promoció d'Estudis i Nou Estudiantat.

Jornada de Puertas Abiertas virtual

A causa de la pandemia originada por el coronavirus, el próximo 15 de juny la Escuela de Ingeniería de Telecomunicación y Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) realizará una Jornada de Puertas Abiertas online, donde podréis resolver todas vuestras dudas sobre las titulaciones de grado que se imparten en la Escuela:

En esta sesión online abordaremos toda la información sobre el contenido de los planes de estudio, el sistema de evaluación, las salidas profesionales, etc. También atenderemos las preguntas que nos queráis hacer.

La Jornada se realizará el 15 de juny de 16h a 17h con la herramienta Google Meet.

La presentación la realizará el Sr. David Garcia Vizcaino, Subdirector de Promoción de Estudios y Nuevo Estudiantado.