Cerimònia de graduació de la promoció 2023

18/07/2023

El passat divendres 14 de juliol, va tenir lloc a l'Atrium de Viladecans l'acte de graduació dels titulats i titulades de la promoció 2022-23 de l'EETAC.

La Sra. Cristina Cervelló, Directora de l’EETAC, va presidir l’acte juntament amb el Sr. Miquel Soriano, vicerector de Política de Personal Docent i Investigador de la UPC. A l’acte també vam gaudir de la benvinguda que el Sr. Carles Ruiz, Il·lm alcalde de Viladecans, va oferir als assistents.

Durant la cerimònia es van lliurar els premis als expedients més destacats de cadascuna de les titulacions del centre als i les estudiants següents:

Tant per al lliurament d’aquests premis, com per a l’entrega dels diplomes a tots i totes les graduades presents, vam comptar amb la presència dels representants dels col·legis professionals. El Sr. David Sedano Abad, degà del Col·legi Oficial d’Enginyers Aeroespacials i d’Enginyers Tècnics Aeronàutics, el Sr. Jordi Farré Carbonell, degà del Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya, i el Sr. Gonçal Bonhome Altable, president de l’Associació Catalana d’Enginyeria de Telecomunicació i Tecnologies Digitals (Telecos.cat).

Per primera vegada, en aquesta cerimònia també es va lliurar el premi “Viu la UPC”, per part de l’associació UPCAlumni. Aquest premi vol reconèixer l’esforç i la dedicació dels titulats i titulades de cada grau que s’han implicat i participat activament i de manera destacada amb la nostra comunitat universitària. En aquesta primera edició, la persona premiada va ser l’estudiant Joana Orpella.

A petició dels propis estudiants, en l’acte també van intervenir els professors de l’EETAC Pilar Gil, David Garcia i Miguel Valero.