Cerimònia de graduació de la promoció 2024

21/07/2024

El passat divendres 12 de juliol es va celebrar a l'Atrium de Viladecans l'acte de graduació dels titulats i titulades de la promoció 2023-24 de l'EETAC

La Sra. Cristina Cervelló, Directora de l’EETAC, va presidir l’acte juntament amb el Sr. Daniel Crespo, magnífic rector de la UPC. Com l’any passat, a l’acte també vam gaudir de la benvinguda que el Sr. Carles Ruiz, Il·lm alcalde de Viladecans, va oferir als assistents.

Durant la cerimònia es van lliurar els premis als expedients més destacats de cadascuna de les titulacions del centre als i les estudiants següents:

Tant per al lliurament d’aquests premis, com per a l’entrega dels diplomes a tots i totes les graduades presents, vam comptar amb la presència dels representants dels col·legis professionals. El Sr. David Sedano Abad, degà del Col·legi Oficial d’Enginyers Aeroespacials i d’Enginyers Tècnics Aeronàutics , el Sr. Jordi Farré Carbonell, degà del Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya, el Sr. Gonçal Bonhome Altable, president de l’Associació Catalana d’Enginyeria de Telecomunicació i Tecnologies Digitals (Telecos.cat) i la Sra. Carmen Borja, directora de tecnologia de l’empresa Fractus.

En aquesta cerimònia, el rector també va lliurar el premi “Viu la UPC”, per part de l’associació UPCAlumni . Aquest premi vol reconèixer l’esforç i la dedicació dels titulats i titulades de cada grau que s’han implicat i participat activament i de manera destacada amb la nostra comunitat universitària. En aquesta segona edició, les persones premiades (ex-aequo) van ser l’Alba Roma i el Gerard López.

Com a novetat, aquest any, gràcies a la col·laboració de l’empresa Fractus, es presenta el premi FRACTUS-MASTEAM al millor Treball de Fi de Màster del MASTEAM. Fractus és una empresa sorgida de la recerca feta a la UPC, creada per un dels professors de l’escola, en Carles Puente, i que ha estat una empresa pionera en el desenvolupament d'antenes fractals per a telèfons intel·ligents, tauletes i dispositius IoT.

El projecte premiat es titula “Intrusion Detection in IoT networks using Machine Learning”, supervisat per la professora Olga León Abarca i defensat per l’estudiant Francisco Camilo Mejías Espinosa.

A petició dels propis estudiants, en l’acte també van intervenir els professors de l’EETAC José Luis Valenzuela, David Garcia i Pere L. Gilabert.

L’acte es va tancar amb el cant del Gaudeamus Igitur amb la col·laboració de la Coral Sant Medir.