Rànquing d'universitats 2018 del diari El Mundo

09/05/2018

Els graus en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i en Enginyeria Telemàtica de l'EETAC són segon i cinquè, respectivament, al "Ranking de Universidades 2018" del diari El Mundo.

Al "Ranking de Universidades 2018" del diari El Mundo, el Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació de l'EETAC és segon i el Grau en Enginyeria Telemàtica de l'EETAC és cinquè.

Aquest rànquing s'elabora a partir de qüestionaris entre el professorat, dades de la Universitat (demanda universitària, recursos humans, recursos físics, plans d'estudi, resultats i informació de context) i altres indicadors (rànquings internacionals, informes de l'Aneca, etc). Podeu consultar el detall dels criteris en aquest enllaç

La Universitat Politècnica de Catalunya ha estat valorada en sisena posició al rànquing d'universitats de tota Espanya.

Graus de l'EETAC