Notícies del lloc

09/07/2021

Convocatòries de beques d'aprenentatge i SANTANDER. Fi inscripció 22/07/2021. Si ets estudiant de grau o màster pots col·laborar amb l’EETAC, compaginar‐ho amb els teus estudis i ajudar als companys de primer, que accediran aquest proper curs, amb el programa de beques d’aprenentatge de la UPC.

08/01/2021

El termini màxim per presentar les sol·licituds al Gabinet de Relacions Internacionals serà el divendres 5 de març de 2021. En el marc del programa de cooperació que la UPC manté amb la Beihang University, aquella universitat ha ofert la possibilitat de considerar fins a tres estudiants de la UPC com a candidats preferencials per obtenir una d’aquestes beques.

29/10/2020

Inscripciones hasta el 16 de noviembre. ¿Eres una mente inquieta y no quieres parar? Porque entonces te encantará la nueva edición de #FuturoTIC2020, el proyecto de Huawei pensado para estudiantes de Informática y Teleco (independientemente del curso en el que estés)

24/09/2020

El plazo para participar en la convocatoria está abierto hasta el próximo 10 de octubre. Indra y Fundación Universia han lanzado la V Convocatoria de ayudas a proyectos de investigación aplicada al desarrollo de tecnologías accesibles, dirigida a entidades pertenecientes al sistema universitario español.