Notícies del lloc

20/06/2019

El próximo 29 de junio se realizarán las jornadas de puertas abiertas del Sincrotrón Alba, situado en Cerdanyola del Vallès. La AEAC está organizando una salida en la que podrían participar los estudiantes de la EETAC de manera gratuita.

26/06/2019

Tres estudiants de la UPC, dos d'ells de l'EETAC, participen, amb Hemav Foundation, en el projecte FREEDA, desenvolupant un dron de reconeixement a mar obert per a la recerca de persones i embarcacions, amb l'objectiu de millorar les missions de rescat de l'ONG Proactiva Open Arms. Recentment s'ha realitzat el primer test a alta mar, a Borriana (Castelló), amb la intenció de validar l'operativitat dels drons al vaixell de l'ONG.

13/06/2019

L’equip format pels estudiants de doble titulació de Telecomunicacions i Aeronàutica de l’EETAC, Cristian Domínguez i Abdoul Barry, en col·laboració amb David Vegas de la Universidad de Cantabria, guanyen el 2n premi del concurs internacional de Power Amplifier Linearization Through Digital Pre-distortion Linearization