Notícies - Conferències

Notícies del lloc
  • Cicle de conferències "Women4Space". El pròxim 26 de novembre a les 19h, la Carme Jordi ens explicarà en la primera jornada del cicle de conferències Women4Space aquest projecte Gaia.

• Innovation Days en SEAT con 2 Talks en vivo y streaming desde CASA SEAT. La reserva de las entradas se abre 5 días antes del evento (23 de Octubre).

• 26 de novembre a les 19h. Women in Aerospace Europe – Barcelona presenta la primera edició de Women4Space, un cicle de conferències que es durà a terme durant aquest curs, de moment en format online, amb l'objectiu de donar visibilitat a dones destacades del sector de l'espai.

• 25 de noviembre de 2020. El sector de la aviación tiene herramientas tecnológicas para abordar los retos de futuro, pero el tiempo apremia y existen inercias en los modelos de negocio tradicionales. ¿Cómo ven los expertos el horizonte 2030? ¿Estamos preparados para los retos de futuro? ¿Qué transformaciones urgentes se deben llevar a cabo? ¿Utopía o realidad?

• Dimarts, 17 de novembre de 2020. El professor de l'EETAC, Jordi Pons i Prats, moderarà la taula rodona "Efectes de la COVID-19 en el sistema aeroportuari català, espanyol i europeu".

• Online el 20 de octubre. ¡Ha llegado el momento de conocer a las personas que cambiarán el futuro! Evento enfocado a estudiantes de todas las universidades de Europa.

• 18 de novembre a les 11:00. La xerrada tractarà sobre les diferents formes de monitoritzar l'evolució de la pandèmia i les diferents eines tecnològiques que ho permeten.

• Dimecres 20 de maig a les 16h la xarxa UPClima realitza una formació online sobre com fer l’informe de sostenibilitat, el qual forma part dels TFGs i TFMs. També es farà un repàs del que s’està fent en termes de sostenibilitat a l’àmbit universitari.

• Dimecres 13 de maig, a les 11.30h, xerrada online a càrrec d'UPCnet sobre la descripció de la plataforma de telefonia IP.

• Les dates en què es realitzaran les conferències són - La planificació del temps d'estudi i del treball personal: Dilluns 4 de maig, de 16:30 a 18h. Posa a punt el teu CV: Dimecres 6 de maig, de 12:00 a 13:30h. Supera l'entrevista de treball presencial i en línia: Dilluns 11 de maig, de 16:30 a 18h.