Notícies EETAC

19/04/2022

El termini per presentar candidatures finalitza el 23/05/2022. Els Premis DonaTIC tenen el doble objectiu de reconèixer el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de les noves tecnologies, i oferir referents a les nenes i adolescents que dubten si dedicar-se o no a les disciplines STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) en el futur.

07/04/2022

El Sincrotró ALBA organitza aquestes visites per a conèixer l'accelerador de partícules, la instal·lació científica més complexa de l'estat. Per a Graus, Màsters Universitaris i Cicles Formatius de Grau Superior.

05/04/2022

La Beca de Excelencia Fever es la oportunidad para aquellos estudiantes de ingeniería con una trayectoria excelente de formar parte de un equipo que está transformando la industria de la cultura y el entretenimiento a través de la tecnología.

01/04/2022

Dimecres 6 d'abril a les 18:00h (durada estimada: 30 minuts), a la Sala d'Actes EETAC (C4-001). Sabies que ja no cal haver acabat el grau per poder iniciar un màster?