Notícies EETAC

31/03/2020

El Kick-Off online dels concursos es farà el dia 1 d'abril a les 12h. Mercè Cuixart, estudiant d'Enginyeria de Sistemes Aeroespacials a l'EETAC i membre de l'equip de KIM, explica els motius per participar en l'edició catalana dels concursos Copernicus i Galileo Masters.

23/03/2020

El próximo 27 y 31 de marzo Huawei te da la oportunidad de aprender todo sobre la nueva tecnología 5G en el Workshop Online “5G Technology and Use Cases” impartido por José Capote, Director de Marketing y Soluciones en Huawei, y conocer más sobre cómo el 5G nos cambiará la vida.

06/03/2020

El termini per a la presentació de sol·licituds és fins al 12 de març a les 14h. La Technische Universität Darmstadt (TU Darmstadt) organitza el curs d'estiu "International Summer University: “German Engineering and Language” (ISU), del 5 de juliol a l'1 d'agost de 2020.