Notícies del lloc

03/10/2017

El proper dissabte 7 d’octubre, de 19:00 a 24:00 tindrà lloc al CosmoCaixa de Barcelona  la Nit Jove, Moonit, on es podran descobrir els projectes de la tecnologia aeroespacial actual del Campus de Castelldefels de la UPC al voltant de l’espectacular reproducció de la Lluna de Luke Jerram

13/09/2017

13/09/2017

Sol·licituds fins al dimarts 26 de juny. Vols treballar i compaginar-ho amb els estudis? Faràs gestió de pàgines web, de les xarxes socials de l'escola, etc. Oferim UNA BECA D’APRENENTATGE de suport a la direcció de l'EETAC (horari matí).