Fets i xifres

El Marc per a la verificació, el seguiment, la modificació i l'acreditació dels títols oficials (MVSMA) vincula aquests processos d'avaluació de la qualitat (verificació, seguiment, modificació i acreditació), que se succeeixen al llarg de la vida dels ensenyaments, amb l'objectiu d'establir uns lligams coherents entre tots ells i de promoure una major eficiència en la seva gestió, sempre amb l'objectiu de la millora dels ensenyaments.

Amb la voluntat de donar a conèixer l'Escola i els resultats obtinguts, així com les principals actuacions que es duen a terme, en aquesta pàgina hi ha la informació següent:

Memòries anuals de l'Escola

Informes de gestió

Informes de seguiment de centre

Memòries de verificació i acreditació de les titulacions

Estadístiques i indicadors

• Portal de Qualitat, d’indicadors i d’enquestes de la UPC: Estadístiques i indicadors. Des d'aquest enllaç es pot accedir als indicadors de l'Escola i de les diferents titulacions que s'hi imparteixen.

• Quadre de comandament de l’Escola: inclou els principals indicadors sobre l’activitat docent: oferta de places i demanda de cada titulació, estudiantat (de nou ingrés i total a cada titulació), indicadors de rendiment acadèmic (abandonament, graduació i eficiència), i PDI assignat al centre. També hi ha un quadre de comandament específic amb les dades desagregades per gènere sobre alumnat, PDI i PTGAS.

Satisfacció de l'estudiantat, PDI i PTGAS i dades d'inserció laboral

• Portal de Qualitat, d’indicadors i d’enquestes de la UPC: Enquestes de satisfacció. Des d'aquest enllaç es pot accedir a les enquestes de satisfacció dels diferents grups d'interès.