De dimarts 19 fins dijous 21 de maig a l'EPSC — Curs sobre Smart Sensor Systems

Portada del llibre del professor del cursDel 19 al 21 de Maig tindrà lloc a l'EPSC un curs sobre Smart Sensor Systems impartit pel professor Gerard C. M. Meijer de la Delft University of Technology. És una activitat dirigida a l'alumnat del bloc d'Instrumentació i Sistemes Electrònics del MASTEAM (Master of Science in Telecommunication and Management),  tot i que tota la comunitat EPSC hi és convidada a assistir, en particular, la resta d'estudiantat del MASTEAM i el Segon Cicle de Telecomunicació, així com l'estudiantat de doctorat de l'Escola. Només es requereix prèvia inscripció a manel.gasullaupc.

Títol: Smart Sensor System

Ponent: Prof. Dr. Gerard C. M. Meijer de la TU Delft

Llocs i dates:

- Dimarts 19 Maig, Aula 028a: 15 h – 20 h (lectures)

- Dimecres 20 Maig, Laboratori 230B: 17 h – 19 h (hands-on demonstrations)

- Dijous 21 Maig, Aula 028a: 15 h – 20 h (lectures)

Abstract:

Course will be taught in English. Recent developments in the field of smart sensor systems are reviewed. After a general overview system details are discussed, concerning: sensor principles, tandem transducers, thermal and capacitive sensors, smart analog interfaces, modifiers and A/D conversion. A systematic approach towards the design of smart sensor systems is presented. The lectures include case studies and hands-on demonstrations.
The prerequisite for the course is a basic knowledge of electrical circuits and systems.