Estudiants de telecomunicacions de l'EPSC presenten al 22@

Els estudiants de l'assignatura de Planificació de Prestació de Serveis (PPS), del Segon Cicle de Telecomunicacions i MASTEAM, han estats convidats a presentar el dia 2 de juliol els projectes que realitzen al nou local (demo center) que el Centre Tecnològic de Catalunya (CTTC) té al 22@ (sala de la planta baixa de l'edifici T-Systems).

En aquesta assignatura impartida  pel professor Xavier Castillo, Director d'AETIC Catalunya, els estudiant realitzen en grup projectes de llançaments de nous serveis i aplicacions relacionats amb la Telecomunicació.

Es para especial atenció en alguns aspectes clau per assegurar la viabilitat dels nous serveis i aplicacions: el mercat triat per la idea innovadora, les relacions amb els diferents actors del sector TIC, i el marc regulatori.

Els estudiants presentaran els projectes que han realitzat aquest quadrimestre que porten per nom: OMV OverIP, EVERYWHERE TV, SpinnningEnergia, DesktopEverywhere i NetPanels.

També es presentaran alguns dels projectes realitzats al quadrimestre anterior, dels que aquí en trobareu un tast en format de pòster. Hi ha propostes amb diferents graus d'innovació, algunes d'elles amb idees bastant disruptives:

- Televeu

- FeedNews

- Gameline

- Home Media Center (HMC)

- Transport and Video Streaming (T&VS)

L'assignatura de PPS forma part del mòdul de Gestió i de Xarxes i Planificació de Servei, del perfil de Gestió de Xarxes i Serveis de Telecomunicació i Direcció de Plans i Projectes de Telecomunicació, del Segon Cicle de Telecomunicacions i MASTEAM.

Programa Jornada 2 de juliol.

.