GTD Ingeniería de Sistemas y Software visita l’EPSC

L’objectiu de la visita és fer una xerrada orientada a estudiants d’últim curs tant d’Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica com d’Enginyeria de Telecomunicació (tècnica i segon cicle). Ens explicaran els projectes i línies estratègiques en els que estan treballant i en les que podrien acollir estudiants d’últims cursos i titulats.

Més informació sobre GTD:

Empresa creada al 1987 amb seu a Barcelona, que ha esdevingut una de les companyies europees més importants en Enginyeria de Sistemes i de Software en sectors de negoci com: Espai, Defensa, Aeronàutica, Indústria, Ciència i Telecomunicacions (http://www.gtd.es/website/esp/home.asp)

Data: dilluns 9 de juliol a les 12:00 (durada aproximada: 1 hora)

Lloc: Sala d'actes de l'EPSC

Si estàs interessat en la xerrada, si us plau, envia un missatge confirmant l’assistència a EPSC.Relacions.Externes . Ens ajudarà a preveure el nombre d’assistents.

Presentació en PDF